Webtárhely, domain, tárhely

Webtárhely, domain, tárhely. Hol, mit, mennyiért? Lassan elindul a honlapom, de ötletem sincs merre induljak. Azt hiszem ezt nem fogom olcsón megúszni, körbe kell járnom a témát. Nekem nem elég egy félmegoldás, a legjobbat akarom.

Friss topikok

Kicsit előre szaladtam az időben

2010.01.25. 09:15 LordAzazel

Azt hiszem túlságosan előre gondolkozom.... Kicsit még korai lenne a domain regisztrátorok és a webtárhely szolgáltatók után vadásznom mikor még a domain név ötletem sincs meg. Sőt azt sem tudom milyen végződést akarok. Mert ugye egy domain-nek nagyon sokféle végződése lehet. Tudjátok arra a két betűre gondolok ami a pont után van:)

Lehet ez .hu, .com, .org, .net, .biz, .eu meg még ki tudja mennyi variáció létezik. Az tudom, illetve az interneten hallottam, hogy a .eu végződés most nagyon divatos a cégek körében. Mégis csak azt mutatja, hogy a vállalatunk az Európai Unió területén működik. A másik nagy sláger a .com-os végződésű domain. Ezzel a nemzetköziséget sugallhatjuk. És még van egy rakás domain végződés, ami akkor jön jól, ha a kiszemelt domain név mondjuk .hu-s kiterjesztéssel foglalt.

Nem könnyű a választás de én azt hiszem, maradok a .hu-s domain névnél. A legfőbb okom erre a megszokottság. Az emberek többsége, Magyarországon megszokta, hogy egy webcím mögé .hu-s kiterjesztést írjon. Én pedig Magyarországon szeretnék érvényesülni, szóval marad a .hu-s domain!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://domain-webtarhely.blog.hu/api/trackback/id/tr601699837

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása